twitterku

One Side Of Our World

One Side Of Our World

Thursday, June 6, 2013

It's Tommorow

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~

Sejak kecik, dia adalah kawan baik saya, sahabat bergaduh saya..teringat satu ketika tu, kami bergaduh dia ambik penyapu saya ambik mop...

Sambil-sambil menangis..sama-sama nangis..

Dia mula dulu

'Muka macam Ba&*!'

Saya balas

'Muka macam ketam!'

Lepas tu senyap...sama-sama tersengih...lepas tu tertidur...


***

Esok insan tu dah nak kahwin...without me..Tau la selalu gaduh tym kecik..takkan nak kahwin xmau tgk muka saya pula...??Hahaha..

Tak adalah, takdir dah macam ni..saya exam 8hb, dia nikah 7hb Jun..kami dipisahkan ..laut china selatan..dekatkan?

She is very nice person, when i need her, she will give even one word to support..
Will give at least RM10 for topup..

When paying something, with her money, always say..'keep the change'..

=='

***

She is my sister..Nana, how cute name..

She will Married . Will live in her new house..hopely everything goes smoothly...dissapointed being far away while this very sweet memory in her life..hoho..xpa..

keep your biggest smile n the sweetest..ok?

Orait..i'm leaving..=)

Lupa nak kata, My Sista is the rugged one..But changing so feminime foward..hehe
Moga jadi Isteri, Ibu anak yang solehah, melahirkan anak-anak yang soleh/ah juga..
hehe..

Plis, my new brother - in -law..jaga kakak saya bebaik ya..^^,
jaga iman nya skali..moga majlis berjalan dengan penuh barakah..

Maafkan salah silap adikmu ni ya..n kesalahan xberada di hari bahagiamu..^_^

No comments: