Saturday, June 8, 2013

It's Today..

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~

Alhamdulillah..lega mendengar berita majlis kakak sudah 'sumpurna'..

Esok adalah hari terakhir untuk berperang di medan peperiksaan ... Maka, berikut adalah skrip kehidupan saya agar tidak kepeningan mencari kegiatan bila ada masa lapang...

1. Mengemas barang, ini adalah seronok[tanamkan dalam hati ini adalah seronok..]

2. Mengangkat barang...ini juga seronok..kalau ada yang bantu..hehe..sesiapa yang rasa lapang esok disekitar UIA, mari bantu saya..

3. Pindah meninggalkan bumi UIA, cuma saya masih akan belajar di sini, kediaman saya bukan lagi Mahalah..Moga dipermudahkan urusan di luar kelak..

4. Nak beli Tilam di OKT..haha..bukan murah tilam sekarang kan..Alamak..nak  beli nanti sajalah. KIV.

5. Menyusun untuk hari esok. MISI nak post buku ke SABAH..cuma, kena survey dulu harga postage. Kalau tidak, semua akan diurus selepas Misi Perawat. Sebelum Daurah Sunnah di Janda Baik.

Kenapa rasa macam mau makan somthing spesel dengan roomate berdua tu ya..

'Pizza? Sate? Kek?......But..beware ..$$..haha..In shaa ALLAH ada rezeki adalah tu..

My Further planning is to find good place to earn money and knowledge..named ILMU YAKIN..kat mana la ada ya??


No comments:

Percutian 5 Hari 4 Malam ( Day 1)

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~ Bismillahirrahmanirrahiim.. Alhamdulillah, nikmat masa yang ada say...