Saturday, June 1, 2013

Buku yang didapati sebagai Hadiah~

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~




Penambahan koleksi buku berlaku, bila ada insan yang prihatin mengetahui saya suka akan buku..=) TQVM!


Buku yang bahasa om puteh tu, saya dah lama idam-idamkan...
Saya tak habaq orang lain..masa ada baucer RM250 hari tu, saya tidak masukkan dalam list buku nak beli sebab bagi saya, buku ini saya akan beli bila tiba masanya...

Setiapa buku ada temanya tersendiri..=)

kalau saya shopping hari tu, memang nak cari buku..saya akan tengok genre apa yang perlu, kalau novel perlu, novel la yang dibeli..kalau, motivasi yang perlu, motivasi la..macam baru-baru ni, masa besday..saya jalan ke MPH, saya ke rak demi rak..baru saya teringat, saya perlu siapkan pembentangan Bussiness Plan..maka, saya menarik keluar buku berkaitan 'How to make a good presentation..?'

Maka belilah buku yang bertajuk ' Kuasai Bisnes dengan Peta Minda'

^^..kalau disusun dalam rak..Buku saya pasal perkahwinan sangat melebihi yag lain..Teruk tak? Haha..masih terdengar dalam minda, perkataan'Tmpu Study!' oleh bapa..
Anak daranya ini mesti habis belajar dulu baru tumpu kahwin plak..

Smart tak? Sebab Bapa rasa saya kena belajar tanpa serabut...
Maaf..tak kata kahwin ni serabut..tapi, kalau memang tak pandai urus kehidupan, tunggang terbalik la jawabnya..

Baiklah, kita biarkan masa menentukan..^^P..

Ada setahun dari sekarang.In Shaa ALLAH..

No comments:

Percutian 5 Hari 4 Malam ( Day 1)

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~ Bismillahirrahmanirrahiim.. Alhamdulillah, nikmat masa yang ada say...