Wednesday, May 4, 2011

Blogger bercuti??

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~

Assalamualaikum..


Selepas ini saya pun akan update blog bila ada masa..hem..apa yang nak dikongsikan sebelum bercuti lama ni ya…buat pengunjung setia..saya bersalah pada kalian..tapi, insyaAllah, akan cuba update setiap kali ada masa…



Sahabat yang suka mengunjungi..bolehlah meninggalkan pesanan berguna buat pengunjung lain..agar mereka dapat sesuatu..tinggalkan di ruangan chat box..selepas buat sapaan salam ziarah..buatlah kata-kata mutiara sket..^^



Kemudian..cerita optimis saya akan cuba sambung..perlahan-lahan..

Terfikir nak siapkan sebuah novel paling kurang masa cuti-cuti ni..doakanlah..=]

Kesedihan tak dapat ‘mengembara’ bukan alasan, menghentikan aktiviti menulis saya..malah ia peluang untuk saya menumpukan masa membuat sesuatu yang memberi kepuasan dan kelangsungan dakwah saya..

Doakan saya ya..syukran..saya doakan kamu juga!

Salam sayang buat semua..

No comments:

Percutian 5 Hari 4 Malam ( Day 1)

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~ Bismillahirrahmanirrahiim.. Alhamdulillah, nikmat masa yang ada say...