twitterku

One Side Of Our World

One Side Of Our World

Wednesday, December 2, 2009

Luahan..Seorang Perantau

Alhamdulillah..bagi pihak saya sendiri, semuanya dalam keadaan baik, kesihatan, pemikiran, harta benda..biasa saja.

Bukan nak buat cerita atau tazkirah, tapi kali ini saya teringin untuk melepaskan kata-kata rindu buat semua ahli keluarga di sabah...Entah kenapa tahap rindu ini agak ekstrem sejak kebelakangan ini.

Sampai terbawa-bawa dalam mimpi. Apakah maksud disebalik semua ini?

Baru tadi saya hubungi bapa tercinta yang sudah dua hari tidak ditanya khabar. Mereka sentiasa sibuk. Tidak mengapa...

Semua adik beradik masih berkumpul di rumah. Terasa nak pulang..=(

Hari itu kakak ada minta gambar yang terbaru, bayangkan..dia pun tak sabar nak jumpa adik dia ni..huhu

YA ALLAH sengsaranya menanggung rindu ini...Betul kata pepatah arab, jarang jumpa bertambah cinta dan kasih sayang...MAk..

Perjuangan yang tinggal sedikit masa lagi di matriks ini menyebabkan saya semakin tidak sabar-sabar..melambai kepada CFS ini..Sekejap je rasanya..

Tidak pula saya sedari selepas ini ada empat tahun(insyaALLAH)..di GOMBAK..HA..=O..lama tu..

Lepas ni nak tinggal terus di SABAH..Tunggulah dulu ye Negeriku..Saat ini belum lagi mengizinkan saya pulang dan berkhidmat di sana...Nak dijadikan cerita, masa ke kelantan hari tu, lebih seorang yang mengatakan, 'MAna tahu dapat orang sini...'..^_^..
bukan tok seh..kalau boleh nak orang SABAH juga..Tapi kalau JODOH bukan orang SABAH..apa boleh buat..redha je..Sementara ada masa nak berdoa ni..itulah doa saya..

Buat semua adik beradik kat umah...doakan orang di sini..yalah..orang tahulah masing-masing ada henpon..kalau bleh sms lah ..sekali seminggu pun tak pa..

Oklah..kang lama-lama lagi kang nangis kang..minggu depan exam..Mungkin slow jap hal2 update blog..kalau ada sesiapa yang rindu, sori ek..(kalau ada..^_^)

Sudahkah kita menambah cinta kita pada Allah???=)

No comments: