twitterku

One Side Of Our World

One Side Of Our World

Tuesday, March 9, 2010

Aku dengan Anak..


~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya~

Alhamdulillah..ni dia si kecik yang menggeramkan..Aduhai, ana rasa bahagia tengok dia ni..dah la kecik..montel lagi tu..

Dari ana sampai rumah belum lagi keluar jalan2 keliling kampung..al maklumlah..belum puas nak pusing2 dalam rumah.

Lepas result keluar kahmis ni..barulah pengembaraan sebenar akan berlaku..sesungguhnya ana tak tahu apa yang bakal berlaku..HUHU..

Banyak yang berlaku sebenarnya..orang tak perasan. Terasa diri tergoyah sedikit. Iman kita ni takkan kekal kalau tak nak berusaha kekalkan. Insan biasa kan..=(



Sabtu ni, mama tempah ana jadi tukang masak.Tak boleh jalan-jalan. Sedangkan ada reunion sabtu tu..jumaat ana mahu jalan-jalan ke sekolah ambil sijil SPM.

maaf sahabat..ana tak dapat jumpa kalian buat masa ni...

Doakan kita akan berjumpa juga dalam masa akan datang...paling tidak pun dalam majlis walimah ana nanti..kui3..WALIMAH??

Ana saja nak bagi suspend..
Kalau angin tak da..taklah pokok bergoyang..jadi, jangan buat kesimpulan sendiri.Kalau betul ada WALIMAH..nanti ana maklumkan..tapi, entah bila..kita tunggu dan lihat sajalah..Selagi tak de..jangan timbulkan spekulasi.Cewah...tegas kedengarannya.

Asif, teremosi sikit...

2 comments:

Syahir said...

jangan dibuat walimah di belakang rumah sudah..

S.AzimaH.R said...

doakanlah tak jd mcm tu..