twitterku

One Side Of Our World

One Side Of Our World

Monday, May 11, 2009

Salam Sayonara...


Kurang dari 6 hari ana akan meninggalkan bumi nilai...

HEhe...

Ana akan pulang sabah, itu main poinnya...

Apa perkara yang pertama ana akan buat setibanya di sabah????

Cari pintu masuk ke lapangan terbang KKIA..

Betullah...

K, kemungkinan ana akan sampai dalam pukul 11 malam lebih...nak dekat kul 12 mlm..belum lagi kalau kena delay...

kalau kena delay...bermalam lagilah saya di airport..

Masa tu..tak tahulah perasaan ni, dah la kena pegi aiport sorang-sorang..

Tak pe, malaikat raqib dan atid ada..

ana risau ...begitulah perasaan ana pada kali pertama ana menjejakkan kaki di KLIA sorang-sorang dulu..mujur Allah MAha penyayang, ana tidak mengalami gangguan...

Bayangkan ana seorang keluar dari perut kapal terbang, tunggu bagasi sorang2..tolak troli bagasi sorang2...

KLIA tu besar ye...bukan macam padang nilai ni atau dewan MPN tu..ada 5 tingkat...

Ana pernah ke sini dulu, maka itu, ana tak tersesat...

'WAH BERLAGAK YE PENULIS ni...'

Alih2...ana sampai gak ke bumi nilai...walaupun ana terpaksa tidur di rumah yang ana tak kenal pun..

Itu adalah tarbiyah asas yang ke...ana tak ingat le...sori.

Bagi ana kali ini, perjalanan agak mencabar sebabnya ana hadapi masalah kewangan.hm...patut berjimat da ni...kang terlebih muatan ana tak terpulang...naya...


Ok...doakan ana selamat pulang dan selamat kembali...ana masih belum puas menuntut
ilmu di sini...

>>>>>

perancangan di rumah...

ana nak buat revolusi.
tak nak macam sebelum ni...ana pulang ana pulak yang akan ter'revolusi'.

kalau ada cadangan nak buat apa kat kampung ana...try la kemukakan...

ana pun agak buntu jap..no idea.



Sudahkah kita menambah cinta kita pada Allah???=)

No comments: