Thursday, September 1, 2011

Maaf Zahir Batin semua..

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~

Bismillahi walhamdulillah..

Sambutan Raya kali ini saya berada di rumah. Alhamdulillah setelah dua tahun beraya di JOHOR..=)..Alhamdulillah..

Biarpun sedikit saja hari raya di sini, tapi bersyukur..

Cuti panjang selama 4 bulan lebih ini beri banyak pengalaman dan pengajaran yang insya ALLAh menjadi bekalan sisa-sisa nyawa yang berbaki..walau kita wallahi tak tahu bila nak habis nyawa kita..Tapi, buatlah yang terbaik , panjangnya umur seseorang itu bermakna bila umurnya digunakan untuk bertaubat dan beramal dengan segala kemampuan dan kudrat..Amal Soleh..

Pendeknya umur seseorang kerana ALLAH merinduinya atau menghilangkan Rahmat kepadanya..kita yang pilih antara dua kesudahan itu..Maka, nasihat saya..dan pilihan saya adalah yang pertama..namun, semua itu atas izinNya..

Subhanallah..keadaan dunia Islam dan Umat Islam di dunia sudah lama tak dapat melihat perkembangannya.. Apa pun alasannya, moga doa kita semua pada umat Islam diterima ALLAH dan dimakbulkan.

Permulaan satu kehidupan selepas percutian. Ini adalah fasa seterusnya sebelum menemui Rabbul Izzati..Moga Langkah ini diredhai..saya berharap kita semua peroleh Ampunan DariNya..berkat Ramadhan lalu..

Tak perlu celoteh panjang. 'Banyak kata-kata, banyak lah kesalahan..' pepatah arab yang mengesankan.seperkara lagi, jika mau bersedekah dengan senyuman biar yang ikhlas..^^,..

Akhirul kalami,
Maaf Zahir Batin semua..
Buat warga UIAM, MARSIS, PSS,MISI UIAM,sahabat-sahabat Se-UIAM, SEMAIAN@ Tunasian, Kg. Johan Jaya dan semua yang mengenali diri. Halalkan dan Ampunkan segala yang termakan dan terminum , tersalah tutur , terkasar bahasa..terumpat, terkeji..Walau xjumpa secara life..moga ucapan ini, menjadi pengganti yang mujarab..

~SaifulMujahidah~
JUTAYA 2, RAYA ke-3,
Rumah Terbuka Pak cik MASLI.
3.54PM

1 comment:

azs_miina said...

rumah atikk:)
selamat hari raya jgk jim..:)

Percutian 5 Hari 4 Malam ( Day 1)

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~ Bismillahirrahmanirrahiim.. Alhamdulillah, nikmat masa yang ada say...