Saturday, May 25, 2013

Reflection..

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~

Kata Naqibah saya, Ilmu itu lebih menggembirakan bila dikongsi sesama adik beradik Usrah..

Kata Adeq saya, bila mana Usrah berjalan, semuanya happening!

Kata Alang saya...masing2 ada sense belonging pada usrah..terbaik

Kata andak saya, ni la memory terindah sebelum meninggalkan UIAM..'

Kata Aniq saya, Usrah ini membina mental yang hebat..(fikrah)

Kata Angah saya..asal dengan adik beradik, everything will turn opposite, especially problems..Asal ada adik beradik..=)

Acik pula..pun setuju..usrah membina jati diri..

Along saya pula kata...Along akan pastikan kalian jadi someone..in future..

Sob3..=']..indahnya..ada sahabat mengingatkan ketika terleka, ajak solat bila masuk waktu..=)..
Best, everything Is Best!..

By Now, set Mind..Correction On Niat, and Incerase in SABr..@ Patient...

My life still have to go on..

P/s: hidup dalam usrah, adalah anugerah paling manis buat hamba2 ALLAH yang mahu bekerja pada jalan nya, mengajak kepada makruf, menegah yang mungkar..melakukannya sendirian amat memeritkan dan menyeksa diri..walaupun tidak mustahil..=)..

cuma terfikir dengan kata-kata hikmah, 'musuh yang bermaksiat menyusun stratgy bisa mengalahkan tentera muslimin yang xmelakuna maksiat tpi xberstratgi..'

so, nak mcmmn?..=)Kita2 juga kan yang kena fikir?...=)

No comments:

Percutian 5 Hari 4 Malam ( Day 1)

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~ Bismillahirrahmanirrahiim.. Alhamdulillah, nikmat masa yang ada say...