Friday, October 24, 2008

Dulu, kini suatu hari nanti

Dulu aku bukan begini..
dulu aku pasif, pendiam,
sensitif, tidak mudah memepercayai,
aku mudah benci orang,
aku suka bersendirian.

Kini sedikit perubahan berlaku,
namun, aku masih mudah membenci,
Sampai satu ketika...
aku dibenci orang,
dengan muka yang meluat memandangku...
baru aku terfikir,
peritnya dibenci orang
Aku tak suka dibenci!!!

kini,
aku akan pastikan...tiada lagi yang dibenci,
oleh insan ini,
tiada lagi yang merasa perit dibenci,
walaupun diri sendiri dibenci.

suatu hari nanti...?
tiada siapa pun yang tahu apa yang akan berlaku....
termasuk aku.

No comments:

Percutian 5 Hari 4 Malam ( Day 1)

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~ Bismillahirrahmanirrahiim.. Alhamdulillah, nikmat masa yang ada say...