Monday, December 9, 2019

Alhamdulillah~ Fiza Dah Kawen..^^,

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~

23-24 Nov Hari bersejarah buat sahabat saya Noor Hafizah Hasanal..

25 Nov pula saya mula berperang dalam dewan peperiksaan untuk KDC Semester 2, PDPP NOV 2018.

Petang sebelumnya saya berjalan ke Beaufort. Satu destinasi yang agak jauh, namun untuk melihat pemandangan yang mendamaikan itu tidak menjadi masalah.
.
.
Satu kisah menarik buat disimpan dalam memori ini, suami sahabat saya adalah bestfriend suami saya..
.
=)
^^,
.
Itulah yang dikatakan jodoh..Hendak seribu daya tak hendak seribu dalih..





Mula2 tu menangkap gambar ni sebab Sang Pelangi. Sesungguhnya, Selepas Hujan pasti akan ada pelangi..


Lagi Gambar Pelangi


Dua Wajah Langit, Cerah dan Mendung


efek kamera


kenangan di Beaufort



Ni ahli Geng Karas juga, Team Padil dan Isteri.


Saya di depan Dewan Peperiksaan Untuk Last Day..hehe, Bahasa Arab Masa ni..Moga diberi Kelulusan yang Cemerlang..

No comments:

Percutian 5 Hari 4 Malam ( Day 1)

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~ Bismillahirrahmanirrahiim.. Alhamdulillah, nikmat masa yang ada say...