Thursday, January 31, 2019

Praktikal Teori Progesivisme

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~

Hari ini semuanya berjalan lancar. Walaupun suami kata dia tidak dapat menjemput pulang dari sekolah namun saya dapat menapak untuk pulang dengan selamat. Saya yakin itu adalah berkat dari membaca Almathurat pagi ini. Alhamdulillah.

Saya bawa tiga beg semuanya. Dua di kanan, satu di tangan kiri.

Alternatif yang saya ambil ialah, menumpang guru dari sekolah ke Bandar Inanam. Kemudian, naik bas ke pusat bandaraya Kota Kinabalu. Baru menapak ke stesen Sepanggar untuk pulang ke rumah yang terletak di tepi Jalan UMS.

Pengajaran hari ini, kita tidak tahu bentuk situasi yang menguji kita untuk bertindak cepat dalam menyelesaikan masalah pada masa depan. Oleh itu, kita mesti cuba untuk mengadaptasi suasana Dan menggunakan sebdrapa jalan penyelesaian yang sesuai pada waktu dan tempat.

Kata kunci mencari penyelesaian kepada masalah, Teori Progessivisme.

No comments:

Percutian 5 Hari 4 Malam ( Day 1)

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~ Bismillahirrahmanirrahiim.. Alhamdulillah, nikmat masa yang ada say...