Friday, May 9, 2014

Pelajar Darussyifa'

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~

Suda bersawang ini blog!

Lama tak kongsi dengan kawan2..

Bulan ni sudah menghampiri detik nak bergraduasi dari kampus ini..

Sejak belajar untuk menjadi perawat Islam ni, saya berasa semakin menghayati aura perawat..sebabnye, tiap hari akan ada orang yang mengadu sakit di sekeliling saya..

Teringat pesan Murabbi, selagi ada orang memerlukan khidmat kita teruslah berkhidmat..

Namun sehingga saat ini, doakan saya yang masih bertatih. Menjadi perawat bukan sesuatu yang perlu dibanggakan kerana mereka memikul amanah yang sangat besar dalam perjuangan menjaga akidah umat..dari memilih jalan khurafat.

Esok ujian pertama untuk ruqyah pertama..Ya ALLAH, Upgradelah iman saya, orang sekeliling saya dan keluarga saya..

Petang ni, dah ada orang minta saya merawat kawannya terkena gangguan..=[..hanya kata maaf yang saya berikan selain mencadangkan untuk berubat di cawangan darussyifa terdekat.kerana kita masih bertatih..

Boleh dapatkan no cawangan Darussyifa seluruh Malaysia di sini.




No comments:

Percutian 5 Hari 4 Malam ( Day 1)

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~ Bismillahirrahmanirrahiim.. Alhamdulillah, nikmat masa yang ada say...