twitterku

One Side Of Our World

One Side Of Our World

Friday, April 17, 2009

PErasaan..

Arg....

Pesta buku dah menjelang, aku yang dhaif ni bukan lah nak kata apa, tapi memikirkan diri yang masih terkial-kial mencari tapak sendiri untuk bergelar penulis...wawawa...

Sahabat ana Hilal Asyraf telah berjaya menjual hasil tangannya, di PWTC ari ni, dan begitu jua rakan sepserjuangan ana yang lain, ana bila lagi?

Hm...dalam laptop cuma ada kerangka yang belum bertambah-tambah...sibuk sangat ke ana ni?

Ana sedaya upaya cuba, mungkin sekarang masa untuk teruskan langkah, sebab ana dah mulakan dari sem yang lepas, baru lagi...usah cemburu...

Hm...

Apa lagi yang mau diperkatakan? Ana semakin butuh pada pengalaman, rasa nak mengalami isra' mikraj macam rasulullah je, tapi ana sedar siapalah ana ni... Astaghfirullah...

Perjalanan ni perlukan hibrah yang menarik, eh...yang kurang menarik pun ble juga kot...yalah kenyataan hidup meman begitu kan???

Apa nak kata lagi, sekurang-kurangnya kita pandai tafsir musibah-musibah tu...dan set dalam disk minda, itu adalah tarbiyah...banyak sebenarnya nak kongsi tapi...ana perlu tulis dalam tajuk-tajuk yang lebih sesuai..

Ni cuma nak lepas geram...hehe, lagipun blog ni ana dah lama tak up date, ana pegi bertapa sebenarnya...

Di jabal examination, penah dengar tak?

Huhu..hanya untuk orang macam ana...kot?

Ok lah, datipada terus merapu, ana nak habiskan dengan satu jumlah...

"Jika kita hidup tanpa tujuan hidup yang jelas , maka kitalah orang yang paling rugi.."

dalam makna jumlah ni...

k, selamat memuhasabah diri dan mengkoreksi diri sendiri...diri ini pun jangan tak buat pulak!..^_^

2 comments:

musleemthinker said...

jangan mcm 2 gmah..k.cik pun jeles jgak tapi kita anggap pncapaian hilal 2 sbg motivate utk kita buat lompatan saujana anjakan paradigma..mcm knal je ayt ni,tp d mna ya???

saifulmujahidah said...

hehe...k.cik2...dalam VT tu kan???