Sunday, September 7, 2014

Surat 2

Sembah salam buat Bapa dan mama yang jauh di sana..

Tidak sampai seminggu kita akan bersua..in shaa Allah. Saya berasa gembira.

Namun..saya tidak baik bawa duit Kali ini ..hanya membawa diri sebagai anak yang asli.

Semenjak dua menjak ni, saya berasa letih yang  pelik. Tapi saya sudah banyak berehat. Mungkin letih menahan bebanan dosa yang brgitu banyak.

Setiap Kali menjelang asar Dada saya berasa sempit seperti ada yang bocor di saluran peparu. Nafas sukar untuk disedut.

Tapi tidak mengapa. Moga ia kaffarah dosa. Bapa semalam saya terpilih mengikut srorang perawat Bekam yang begitu komited dengan perawatannya. Dia bagitahu rahsia kecekalannya ialah "tolong". Doakan saya juga begitu ya..

In shaa Allah saya ingin pulang menabur bakti di kampung pula. In Shaa Allah..

Moga Surat ini menerbitkan sedikit senyuman di wajah Bapa dan mama..

Salam rindu..

Corry,
12:27 pm
7/9/1990

No comments:

Percutian 5 Hari 4 Malam ( Day 1)

~Aku Insan Hina Dina...mengharap Kasih sayang-Nya & Redha -Nya ~ Bismillahirrahmanirrahiim.. Alhamdulillah, nikmat masa yang ada say...